Inne kanały social media. Część I – Twitter i Instagram

Bez Facebooka prawie żadna poważna firma nie może w dzisiejszych czasach funkcjonować. Korzyści jakie płyną z dobrze prowadzonego profilu są nie do przecenienia. Warto jednak też zwrócić uwagę na inne kanały social media, które także bardzo mogą pomóc w komunikacji... Więcej

Facebook – targetowanie reklam. Jak zrobić to skutecznie?

Obecnie każdy, kto prowadzi profesjonalny profil na Facebooku wie, że bez płatnej promocji niewiele można osiągnąć. Facebook ścina organiczne zasięgi, przez co dotarcie do większej liczby osób (nawet tych, które lubią nasz fanpage) jest ograniczone. Wykupienie reklamy staje się więc... Więcej

Rebranding – kierunek zmian w 2014 roku

Rebranding – czyli proces odświeżenia marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą wizerunku.  Bardzo często jest to spowodowane chęć dopasowania się do najnowszych trendów lub zmianą naczelnego produktu jaki firma promuje. Jak to wyglądało w 2014 roku?... Więcej

Wizytówka – jak powinna wyglądać?

Takie małe a tak dużo znaczy. Wizytówka czyli zadrukowany kartonik najczęściej o wymiarach 90×50 mm powinien być nieodłącznym elementem wizerunkowym każdej firmy. Jak powinna wyglądać wizytówka by mogła wyróżniać się na tle konkurencji? Przede wszystkim powinna być nieszablonowa oraz unikatowa,... Więcej

Praca grafika to przede wszystkim kreatywność

Z czego składa się praca grafika komputerowego? Olbrzymią, o ile nie największą cześć czasu zajmuje kreatywne poszukiwanie koncepcji dla zleconego projektu. Oczywiście zdarzają się klienci, którzy mają w głowie już swoje pomysły, ale nawet wtedy profesjonalny grafik musi na to... Więcej

Konwertowanie grafiki rastrowej na wektorową

Kiedy i dlaczego musimy konwertować plik rastrowy na wektorowy? Wielkość obrazu rastrowego nie może zostać zwiększona bez straty jego ostrości. Inaczej sprawa wygląda w przypadku obrazu wektorowego. Dowolne powiększenie takiej grafiki nie spowoduje utraty jakościowej. Co powinniśmy mieć w grafice... Więcej