Obecność na Facebooku jest dla większości firm obowiązkowa. To nie podlega dyskusji. Istnieją jednak też inne kanały społecznościowe, które warto wykorzystywać w swojej strategii marketingowej. W tym artykule skupimy się na takich serwisach jak YouTube, Google+ i LinkedIn. YouTube Jak... Więcej
Bez Facebooka prawie żadna poważna firma nie może w dzisiejszych czasach funkcjonować. Korzyści jakie płyną z dobrze prowadzonego profilu są nie do przecenienia. Warto jednak też zwrócić uwagę na inne kanały social media, które także bardzo mogą pomóc w komunikacji... Więcej
Obecnie każdy, kto prowadzi profesjonalny profil na Facebooku wie, że bez płatnej promocji niewiele można osiągnąć. Facebook ścina organiczne zasięgi, przez co dotarcie do większej liczby osób (nawet tych, które lubią nasz fanpage) jest ograniczone. Wykupienie reklamy staje się więc... Więcej
Rebranding – czyli proces odświeżenia marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą wizerunku. Bardzo często jest to spowodowane chęć dopasowania się do najnowszych trendów lub zmianą naczelnego produktu jaki firma promuje. Jak to wyglądało w 2014 roku?... Więcej
Takie małe a tak dużo znaczy. Wizytówka czyli zadrukowany kartonik najczęściej o wymiarach 90×50 mm powinien być nieodłącznym elementem wizerunkowym każdej firmy. Jak powinna wyglądać wizytówka by mogła wyróżniać się na tle konkurencji? Przede wszystkim powinna być nieszablonowa oraz unikatowa,... Więcej
Z czego składa się praca grafika komputerowego? Olbrzymią, o ile nie największą cześć czasu zajmuje kreatywne poszukiwanie koncepcji dla zleconego projektu. Oczywiście zdarzają się klienci, którzy mają w głowie już swoje pomysły, ale nawet wtedy profesjonalny grafik musi na to... Więcej
Kiedy i dlaczego musimy konwertować plik rastrowy na wektorowy? Wielkość obrazu rastrowego nie może zostać zwiększona bez straty jego ostrości. Inaczej sprawa wygląda w przypadku obrazu wektorowego. Dowolne powiększenie takiej grafiki nie spowoduje utraty jakościowej. Co powinniśmy mieć w grafice... Więcej