E-learning, czyli rozwój w wolnym czasie
- by Nadia

Obecna sytuacja na świecie spowodowana pandemią CONVID-19 nie jest łatwa dla nikogo. Zalecana izolacja społeczna wpływa przecież na nasze życie na wiele sposobów. Poza aspektem zdrowotnym, to brak codziennej interakcji ze współpracownikami, redukcja etatów, a nawet utrata pracy objawiają się jako najczęstsze problemy, na które nie jesteśmy przygotowani. To nic złego, jeżeli czujesz się przytłoczony. Twoje zorganizowane życie w jednej chwili stanęło na głowie. Nie popadaj jednak w stagnację – istnieje naprawdę wiele kursów internetowych, które podniosą Twoje kwalifikacje.
E-learning, czyli jak wykorzystać czas wolny
Według mnie, najlepszym sposobem na wykorzystanie czasu wolnego jest oczywiście nauka! Dzięki platformom oferującym kursy i szkolenia online, możesz to zrobić bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko komputer, dobre połączenie z internetem i wygodne krzesło 😉 Nie musi być to wiedza powiązana z Twoją branżą zawodową. Jeżeli przez pracę nie miałeś czasu na swoje zainteresowania i pasje – wykorzystaj właśnie ten nietypowy moment na ich rozwinięcie. Nieistotne, czy jest to nowy język, kurs szydełkowania czy szkolenie z psychologii w biznesie – najważniejsze jest działanie!
Zalety e-learningu!
E-learning w porównaniu do tradycyjnych sposobów nauczania, takich jak wykłady czy warsztaty, oferuje wiele ciekawych i wartościowych rozwiązań:
- Jest asynchroniczny, dzięki czemu każdy uczestnik przyswaja wszystkie informacje zawarte w kursie we własnym tempie.
W każdej chwili możesz wejść w dany kurs i odświeżyć swoją wiedzę - Ma szeroki i globalny zasięg – udostępniony kurs nie ma żadnych ograniczeń lokalizacyjnych. Co więcej, możesz zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy na uniknięciu bezpośrednich spotkań.
- Duża mobilność – szkolenia online zazwyczaj działają również na komórkach, dzięki czemu możesz uczyć się w każdej chwili
- Redukcja kosztów – wszystkie powyższe elementy wiążą się ze znaczną redukcją kosztów.
A może to Ty chcesz podzielić się swoją wiedzą z innymi i nie wiesz jak zacząć? Lub myślisz o rozszerzeniu swojej dotychczasowej działalności? Pamiętaj o trzech głównych zasadach:
- Twoje szkolenie powinno zawierać idealną porcję wiedzy dopasowaną do potrzeb kursantów
- Twoje szkolenie powinno być jak najbardziej dopasowane do indywidualnego odbiorcy. Musisz przemyśleć zakres materiału i tematy, na których się skupisz. Bardzo ważna jest również estetyka i sposób wykonania danego kursu – każdy klient chce czuć się wyjątkowy
- Twoje szkolenie nie może być długie – zwarte przekazywanie wiedzy jest znacznie efektywniejsze.
Platformy e-learningowe stają się coraz ważniejszym źródłem wiedzy dla wielu osób. Dlatego też, tak ważna jest dobrze dobrana kampania marketingowa. Dzięki niej, dotrzesz do potencjalnych odbiorców w bardzo krótkim czasie. Nasza agencja chętnie pomoże Ci z promocją Twojego serwisu – warto przecież inwestować w rozwój.