Blog

Z dobrym smakiem, czyli o tym co wolno, a czego nie na Facebooku. Część I – konkursy

19 sierpnia 2019

Z dobrym smakiem, czyli o tym co wolno, a czego nie na Facebooku. Część I – konkursy

by Weronika

Wielu użytkowników portali społecznościowych zapomina o ważnych zasadach, które związane są z poprawnością prowadzenia profili czy znanych wszystkim fanpage’y. Bardzo często można się natknąć na pewne działania, które są niezgodne z regulaminem, bądź naruszają czyjąś prywatność. Materiału na wpis o tym co można, a czego nie na portalach społecznościowych okazał się tak bogaty, że postanowiliśmy […]

Kanały komunikacji

1 sierpnia 2019

Kanały komunikacji

by Weronika

We wcześniejszym wpisie na naszym blogu (którego możecie przeczytać tutaj), poruszaliśmy kwestię związaną z komunikacją między klientem, a firmą. Niezależnie z jakiej branży jest Twoja marka, bez porozumienia, nie ma mowy o dalszej współpracy. W tym materiale pokażemy z jakich narzędzi korzysta nasza agencja i jak ułatwiają one codzienną pracę. Na pewno musimy wyodrębnić porozumiewanie […]

Jak powstają dobre projekty?

12 lipca 2019

Jak powstają dobre projekty?

by Weronika

Bardzo często pracujemy z klientami, którzy nie udzielają wystarczającej ilości informacji na temat projektu, który dla nich realizujemy. Jest to bardzo uciążliwe, gdyż na tym właśnie opiera się nasza praca – na komunikacji. Jak uniknąć nieporozumień i niezadowolenia? Podpowiadamy, co w takiej sytuacji zrobić! Nie siedzimy w głowie klienta. Potrzebna jest komunikacja! Dlaczego rozmowa jest […]

Media społecznościowe – co Ci oferują?

26 czerwca 2019

Media społecznościowe – co Ci oferują?

by Karolina Zięba

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak potężną siłą są media społecznościowe? Korzysta z nich niemal połowa ludności! Wyobraź sobie, tyle ludzi w jednym miejscu – takie rzeczy tylko w Internecie 😉 Dlatego każda firma powinna zadbać o swoją obecność w tym miejscu i jak najlepszą prezencję. Jak skorzystać na obecności w Internecie? Jak dotrzeć […]

Bezpieczeństwo strony internetowej w epoce RODO

19 lipca 2018

Bezpieczeństwo strony internetowej w epoce RODO

by Maciej Ramus

RODO to nowe przepisy, które obowiązują od 25 maja 2018 r na mocy rozporządzenia UE. Każdy przedsiębiorca w jakikolwiek sposób zbierający dane drogą internetową powinien (oprócz wdrożenia odpowiedniej dokumentacji) zabezpieczyć swoją witrynę pod kątem ochrony danych. Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:  Instalacja certyfikatu SSL Co to jest certyfikat SSL i po co go wdrażać? Certyfikat […]

REFERENCJE – dlaczego warto je zbierać?

13 czerwca 2018

REFERENCJE – dlaczego warto je zbierać?

by Karolina Zięba

Dzisiejszym tematem naszego bloga jest coś, o czym sporo osób zapomina na co dzień, a co gorsza, nie docenia. A referencje, bo o nie chodzi, są niezwykle istotne. Dlaczego? W kilku poniższych punktach podpowiadamy dlaczego warto je zbierać i jak można wykorzystać. Referencje, czyli pozytywna opinia, którą wystawia nam kontrahent, to bardzo ważny element prowadzenia […]

Do zespołu dołączył Krzesimir Droń

30 kwietnia 2018

Do zespołu dołączył Krzesimir Droń

by Karolina Zięba

Niedawno do naszego zespołu dołączył KRZESIMIR DROŃ, absolwent etnologii i antropologii kulturowej na Uniwersytecie Jagiellońskim i komunikacji wizualnej i projektowania graficznego na Akademii Górniczo-Hutniczej. Ma bogate portfolio, doświadczenie i dużą wiedzę o społeczeństwie, którą sprawnie łączy z budowaniem marki i kreowaniem wizerunku. Klienci coraz częściej pytają o kompleksową obsługę w zakresie identyfikacji wizualnej i, co […]

Inne kanały social media. Część II – YouTube, Google+ i LinkedIn

11 kwietnia 2018

Inne kanały social media. Część II – YouTube, Google+ i LinkedIn

by Maciej Ramus

Obecność na Facebooku jest dla większości firm obowiązkowa. To nie podlega dyskusji. Istnieją jednak też inne kanały społecznościowe, które warto wykorzystywać w swojej strategii marketingowej. W tym artykule skupimy się na takich serwisach jak YouTube, Google+ i LinkedIn. Zaczynamy od YouTube’a. Jak można wykorzystać najpopularniejszy serwis z filmami do własnych celów marketingowych? Opcji jest wiele. […]

Inne kanały social media. Część I – Twitter i Instagram

Inne kanały social media. Część I – Twitter i Instagram

by Maciej Ramus

Bez Facebooka prawie żadna poważna firma nie może w dzisiejszych czasach funkcjonować. Korzyści jakie płyną z dobrze prowadzonego profilu są nie do przecenienia. Warto jednak też zwrócić uwagę na inne kanały social media, które także bardzo mogą pomóc w komunikacji z klientami, poprawie widoczności marki i w sprzedaży produktu.

Facebook – targetowanie reklam. Jak zrobić to skutecznie?

Facebook – targetowanie reklam. Jak zrobić to skutecznie?

by Maciej Ramus

Obecnie każdy, kto prowadzi profesjonalny profil na Facebooku wie, że bez płatnej promocji niewiele można osiągnąć. Facebook ścina organiczne zasięgi, przez co dotarcie do większej liczby osób (nawet tych, które lubią nasz fanpage) jest ograniczone.