Blog

2 kwietnia 2020
E-learning, czyli rozwój w wolnym czasie
Obecna sytuacja na świecie spowodowana pandemią CONVID-19 nie jest łatwa dla nikogo. Zalecana izolacja społeczna wpływa przecież na nasze życie na wiele sposobów. Poza aspektem zdrowotnym, to brak codziennej interakcji ze współpracownikami, redukcja etatów, a nawet utrata pracy objawiają się jako najczęstsze problemy, na które nie jesteśmy przygotowani. To nic złego, jeżeli czujesz się […]

1 kwietnia 2020
O pracy zdalnej słów kilka
Coraz więcej przedsiębiorstw zamyka swoje biura i przechodzi w tryb pracy zdalnej. Dlaczego? Oczywiście przez wzgląd na bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Na pozór to praca marzeń. W praktyce jednak nie jest to tak kolorowe, jak się może wydawać. Jak nie dać się zwariować? O tym, od serca, pisze Weronika. Zapraszamy do lektury! Praca zdalna i… […]

27 stycznia 2020
E-commerce, czyli sprzedaż internetowa
E-commerce jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Gdy znaczna część ludzi na świecie ma dostęp do sieci, sprzedaż internetowa zyskuje przewagę nad tą stacjonarną. Dlatego też warto poznać metody, które wspomogą taki rodzaj transakcji. Eksperci radzą! Maciej Ramus (założyciel Agencji Interaktywnej Dream County) został poproszony o wypowiedź w filmie na temat sprzedaży internetowej. Razem […]

20 stycznia 2020
Real Time Marketing – jak robić to dobrze?
Za real time marketing uznaje się przemyślane i kreatywne działania związane z marketingiem marki w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że taka aktywność, najczęściej wykorzystywana w mediach społecznościowych, odpowiada na bieżące wydarzenia kulturalne, sportowe czy polityczne. Niektórzy marketingowcy zauważają, że real time marketing może być również stosowany podczas wydarzeń cyklicznych – świąt czy rocznic. Mimo, że […]

7 października 2019
Najlepsze slogany reklamowe
Slogany reklamowe pozwalają nam na skojarzenie i rozpoznanie danej marki. Autorzy często sięgają po chwytliwe i wymyślne hasła, a nieraz stawiają na prostotę i decydują się na kilka słów. Niezależnie od tego, którą z dróg wybiorą, ważne, aby hasło było krótkie i zapadające w pamięć! Myśląc o znanych markach, często w głowie pojawia nam się […]

27 września 2019
Księga Znaku
To nie książka z zaklęciami… Księga Znaku, brzmi trochę magicznie i nie sposób przejść obok tego obojętnie. O ile znane wszystkim jest pojęcie logo, to o księdze znaku słyszeli już nieliczni. A szkoda, gdyż kryje się w tym wiele potrzebnej wiedzy do tworzenia późniejszych projektów. Księga znaku, to zbiór elementów wizualnych firmy, takich jak: logo, […]

5 września 2019
Z dobrym smakiem, czyli o tym, co wolno, a czego nie, na Facebooku
Część II – „daj lajka!” Luźno, lecz na temat o zachowaniu na niebieskim portalu. W czasach, kiedy dużą część naszego czasu spędzamy w Internecie, łatwo zapomnieć, że niektóre działania w sieci mogą wiązać się z mniejszymi lub poważniejszymi konsekwencjami. W tym materiale skupimy się na aktywności w mediach społecznościowych. Co tu dużo ukrywać – portale […]

19 sierpnia 2019
Z dobrym smakiem, czyli o tym co wolno, a czego nie na Facebooku. Część I – konkursy
Wielu użytkowników portali społecznościowych zapomina o ważnych zasadach, które związane są z poprawnością prowadzenia profili czy znanych wszystkim fanpage’y. Bardzo często można się natknąć na pewne działania, które są niezgodne z regulaminem, bądź naruszają czyjąś prywatność. Materiału na wpis o tym co można, a czego nie na portalach społecznościowych okazał się tak bogaty, że postanowiliśmy […]

1 sierpnia 2019
Kanały komunikacji
We wcześniejszym wpisie na naszym blogu (którego możecie przeczytać tutaj), poruszaliśmy kwestię związaną z komunikacją między klientem, a firmą. Niezależnie z jakiej branży jest Twoja marka, bez porozumienia, nie ma mowy o dalszej współpracy. W tym materiale pokażemy z jakich narzędzi korzysta nasza agencja i jak ułatwiają one codzienną pracę. Na pewno musimy wyodrębnić porozumiewanie […]

12 lipca 2019
Jak powstają dobre projekty?
Bardzo często pracujemy z klientami, którzy nie udzielają wystarczającej ilości informacji na temat projektu, który dla nich realizujemy. Jest to bardzo uciążliwe, gdyż na tym właśnie opiera się nasza praca – na komunikacji. Jak uniknąć nieporozumień i niezadowolenia? Podpowiadamy, co w takiej sytuacji zrobić! Nie siedzimy w głowie klienta. Potrzebna jest komunikacja! Dlaczego rozmowa jest […]