Blog

E-commerce, czyli sprzedaż internetowa

27 stycznia 2020

E-commerce, czyli sprzedaż internetowa

by Weronika

E-commerce jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Gdy znaczna część ludzi na świecie ma dostęp do sieci, sprzedaż internetowa zyskuje przewagę nad tą stacjonarną. Dlatego też warto poznać metody, które wspomogą taki rodzaj transakcji. Eksperci radzą! Maciej Ramus (założyciel Agencji Interaktywnej Dream County) został poproszony o wypowiedź w filmie na temat sprzedaży internetowej. Razem […]

Real Time Marketing – jak robić to dobrze?

20 stycznia 2020

Real Time Marketing – jak robić to dobrze?

by Weronika

Za real time marketing uznaje się przemyślane i kreatywne działania związane z marketingiem marki w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że taka aktywność, najczęściej wykorzystywana w mediach społecznościowych, odpowiada na bieżące wydarzenia kulturalne, sportowe czy polityczne. Niektórzy marketingowcy zauważają, że real time marketing może być również stosowany podczas wydarzeń cyklicznych – świąt czy rocznic. Mimo, że […]

Najlepsze slogany reklamowe

7 października 2019

Najlepsze slogany reklamowe

by Karolina Zięba

Slogany reklamowe pozwalają nam na skojarzenie i rozpoznanie danej marki. Autorzy często sięgają po chwytliwe i wymyślne hasła, a nieraz stawiają na prostotę i decydują się na kilka słów. Niezależnie od tego, którą z dróg wybiorą, ważne, aby hasło było krótkie i zapadające w pamięć! Myśląc o znanych markach, często w głowie pojawia nam się […]

Księga Znaku

27 września 2019

Księga Znaku

by Weronika

To nie książka z zaklęciami… Księga Znaku, brzmi trochę magicznie i nie sposób przejść obok tego obojętnie. O ile znane wszystkim jest pojęcie logo, to o księdze znaku słyszeli już nieliczni. A szkoda, gdyż kryje się w tym wiele potrzebnej wiedzy do tworzenia późniejszych projektów. Księga znaku, to zbiór elementów wizualnych firmy, takich jak: logo, […]

Z dobrym smakiem, czyli o tym, co wolno, a czego nie, na Facebooku

5 września 2019

Z dobrym smakiem, czyli o tym, co wolno, a czego nie, na Facebooku

by Weronika

Część II – „daj lajka!” Luźno, lecz na temat o zachowaniu na niebieskim portalu. W czasach, kiedy dużą część naszego czasu spędzamy w Internecie, łatwo zapomnieć, że niektóre działania w sieci mogą wiązać się z mniejszymi lub poważniejszymi konsekwencjami. W tym materiale skupimy się na aktywności w mediach społecznościowych. Co tu dużo ukrywać – portale […]

Z dobrym smakiem, czyli o tym co wolno, a czego nie na Facebooku. Część I – konkursy

19 sierpnia 2019

Z dobrym smakiem, czyli o tym co wolno, a czego nie na Facebooku. Część I – konkursy

by Weronika

Wielu użytkowników portali społecznościowych zapomina o ważnych zasadach, które związane są z poprawnością prowadzenia profili czy znanych wszystkim fanpage’y. Bardzo często można się natknąć na pewne działania, które są niezgodne z regulaminem, bądź naruszają czyjąś prywatność. Materiału na wpis o tym co można, a czego nie na portalach społecznościowych okazał się tak bogaty, że postanowiliśmy […]

Kanały komunikacji

1 sierpnia 2019

Kanały komunikacji

by Weronika

We wcześniejszym wpisie na naszym blogu (którego możecie przeczytać tutaj), poruszaliśmy kwestię związaną z komunikacją między klientem, a firmą. Niezależnie z jakiej branży jest Twoja marka, bez porozumienia, nie ma mowy o dalszej współpracy. W tym materiale pokażemy z jakich narzędzi korzysta nasza agencja i jak ułatwiają one codzienną pracę. Na pewno musimy wyodrębnić porozumiewanie […]

Jak powstają dobre projekty?

12 lipca 2019

Jak powstają dobre projekty?

by Weronika

Bardzo często pracujemy z klientami, którzy nie udzielają wystarczającej ilości informacji na temat projektu, który dla nich realizujemy. Jest to bardzo uciążliwe, gdyż na tym właśnie opiera się nasza praca – na komunikacji. Jak uniknąć nieporozumień i niezadowolenia? Podpowiadamy, co w takiej sytuacji zrobić! Nie siedzimy w głowie klienta. Potrzebna jest komunikacja! Dlaczego rozmowa jest […]

Media społecznościowe – co Ci oferują?

26 czerwca 2019

Media społecznościowe – co Ci oferują?

by Karolina Zięba

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak potężną siłą są media społecznościowe? Korzysta z nich niemal połowa ludności! Wyobraź sobie, tyle ludzi w jednym miejscu – takie rzeczy tylko w Internecie 😉 Dlatego każda firma powinna zadbać o swoją obecność w tym miejscu i jak najlepszą prezencję. Jak skorzystać na obecności w Internecie? Jak dotrzeć […]

Bezpieczeństwo strony internetowej w epoce RODO

19 lipca 2018

Bezpieczeństwo strony internetowej w epoce RODO

by Maciej Ramus

RODO to nowe przepisy, które obowiązują od 25 maja 2018 r na mocy rozporządzenia UE. Każdy przedsiębiorca w jakikolwiek sposób zbierający dane drogą internetową powinien (oprócz wdrożenia odpowiedniej dokumentacji) zabezpieczyć swoją witrynę pod kątem ochrony danych. Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:  Instalacja certyfikatu SSL Co to jest certyfikat SSL i po co go wdrażać? Certyfikat […]