Blog

REFERENCJE – dlaczego warto je zbierać?

13 czerwca 2018

REFERENCJE – dlaczego warto je zbierać?

by Karolina Zięba

Dzisiejszym tematem naszego bloga jest coś, o czym sporo osób zapomina na co dzień, a co gorsza, nie docenia. A referencje, bo o nie chodzi, są niezwykle istotne. Dlaczego? W kilku poniższych punktach podpowiadamy dlaczego warto je zbierać i jak można wykorzystać. Referencje, czyli pozytywna opinia, którą wystawia nam kontrahent, to bardzo ważny element prowadzenia […]

Do zespołu dołączył Krzesimir Droń

30 kwietnia 2018

Do zespołu dołączył Krzesimir Droń

by Karolina Zięba

Niedawno do naszego zespołu dołączył KRZESIMIR DROŃ, absolwent etnologii i antropologii kulturowej na Uniwersytecie Jagiellońskim i komunikacji wizualnej i projektowania graficznego na Akademii Górniczo-Hutniczej. Ma bogate portfolio, doświadczenie i dużą wiedzę o społeczeństwie, którą sprawnie łączy z budowaniem marki i kreowaniem wizerunku. Klienci coraz częściej pytają o kompleksową obsługę w zakresie identyfikacji wizualnej i, co […]

Inne kanały social media. Część II – YouTube, Google+ i LinkedIn

11 kwietnia 2018

Inne kanały social media. Część II – YouTube, Google+ i LinkedIn

by Maciej Ramus

Obecność na Facebooku jest dla większości firm obowiązkowa. To nie podlega dyskusji. Istnieją jednak też inne kanały społecznościowe, które warto wykorzystywać w swojej strategii marketingowej. W tym artykule skupimy się na takich serwisach jak YouTube, Google+ i LinkedIn. Zaczynamy od YouTube’a. Jak można wykorzystać najpopularniejszy serwis z filmami do własnych celów marketingowych? Opcji jest wiele. […]

Inne kanały social media. Część I – Twitter i Instagram

Inne kanały social media. Część I – Twitter i Instagram

by Maciej Ramus

Bez Facebooka prawie żadna poważna firma nie może w dzisiejszych czasach funkcjonować. Korzyści jakie płyną z dobrze prowadzonego profilu są nie do przecenienia. Warto jednak też zwrócić uwagę na inne kanały social media, które także bardzo mogą pomóc w komunikacji z klientami, poprawie widoczności marki i w sprzedaży produktu.

Facebook – targetowanie reklam. Jak zrobić to skutecznie?

Facebook – targetowanie reklam. Jak zrobić to skutecznie?

by Maciej Ramus

Obecnie każdy, kto prowadzi profesjonalny profil na Facebooku wie, że bez płatnej promocji niewiele można osiągnąć. Facebook ścina organiczne zasięgi, przez co dotarcie do większej liczby osób (nawet tych, które lubią nasz fanpage) jest ograniczone.

Praca grafika to przede wszystkim kreatywność

Praca grafika to przede wszystkim kreatywność

by Maciej Ramus

Z czego składa się praca grafika komputerowego? Olbrzymią, o ile nie największą cześć czasu zajmuje kreatywne poszukiwanie koncepcji dla zleconego projektu. Oczywiście zdarzają się klienci, którzy mają w głowie już swoje pomysły, ale nawet wtedy profesjonalny grafik musi na to spojrzeć ze swojej perspektywy, aby doradzić ewentualne zmiany we wcześniejszym zamyśle.

Wizytówka – jak powinna wyglądać?

Wizytówka – jak powinna wyglądać?

by Maciej Ramus

Takie małe, a tak dużo znaczy. Wizytówka, czyli zadrukowany kartonik, najczęściej o wymiarach 90×50 mm powinien być nieodłącznym elementem wizerunkowym każdej firmy. Jak powinna wyglądać wizytówka, by mogła wyróżniać się na tle konkurencji?

Konwertowanie grafiki rastrowej na wektorową

10 kwietnia 2018

Konwertowanie grafiki rastrowej na wektorową

by Maciej Ramus

Kiedy i dlaczego musimy konwertować plik rastrowy na wektorowy? Wielkość obrazu rastrowego nie może zostać zwiększona bez straty jego ostrości. Inaczej sprawa wygląda w przypadku obrazu wektorowego. Dowolne powiększenie takiej grafiki nie spowoduje utraty jakościowej.