Plan szkolenia

  • Podejście strategiczne - planowanie działań
    8:00
    Pierwszy blok skupi się na tematyce długofalowego planowania strategii i celu. Omówimy przygotowany wcześniej plan marketingowy, poznamy zasady tworzenia odpowiednich grup docelowych oraz skutecznego korzystania z nich.
  • Treść jest najważniejsza
    10:00
    Drugi blok to przybliżenie podstawowego schematu i praktyk osiągania celów za pomocą możliwości Facebooka. Skupimy się na tym w jaki sposób zaangażować aktualną społeczność, a także jak ją skutecznie poszerzać. Omówimy wpływ wydarzeń i grup, jak i poznamy zasady real time marketing oraz marketingu wirusowego.
  • Działania płatne
    13:00
    W tym bloku tematycznym poznamy możliwości Business Managera oraz sposoby jak skutecznie wykorzystywać budżet reklamowy.
  • Analiza działań
    15:00
    Czwarty blok skupi się na analizie naszych wcześniejszych działań oraz metodach ich optymalizacji.
  • Burza mózgów
    16:00
    Część w całości warsztatowa, która pozwoli przećwiczyć poznane wcześniej metody. Część zakończona blokiem: Pytania i odpowiedzi
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this